Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

5+1 Tény amit tudnod kell, ha webshopod van

5+1 Tény amit tudnod kell, ha webshopod van

Az online áruházak az elmúlt évtizedben soha nem látott fellendülésnek indultak, és a becslések szerint ma már több, mint 20 millió e-kereskedelmi weboldal küzd egymással az interneten..

5+1 Tény amit tudnod kell, mielőtt belevágsz egy E-commerce Üzletbe


 

 Kemény a verseny

Nem mondok újat azzal, hogy: a verseny manapság meglepően kiélezett

Az online áruházak az elmúlt évtizedben soha nem látott fellendülésnek indultak, és a becslések szerint ma már több, mint 20 millió e-kereskedelmi weboldal küzd egymással az interneten… Az online vásárlók száma 2022-ben várhatóan eléri a 20 milliárdot.

Ez nem az az idő, amikor a statisztikák miatt csüggedni kellene, hanem arra kellene használni ezt az információt, hogy ösztönözd kreativitásod és vállalkozói szellemed!

 

Ki kell tűnni a tömegből

Az imént említett verseny miatt elengedhetetlen, hogy olyasmit kínálj, amit az online vásárlók szinte, vagy sehol máshol nem találnak meg. 

Mindenekelőtt fel kell venned a gondolkodó sapkád, és ki kell dolgoznod a termékeid egyedi értékesítési pontját. (USP / Unique Selling Point)

A világ legjobb ötlete ellenére sem fogsz sok eladást látni, ha a termékeid egy túltelített piacon vezeted be, és semmi újat, meglepőt nem kínálsz. 

Szükséged van tehát valamire, ami megkülönbözteti a márkádat, legyen az egy teljesen új, rendkívül innovatív termék, vagy egy hozzáadott előny, ami bevonzza az embereket.

Tökéletes példa erre egy személyre szóló üzenet, vagy kedvezmény a következő vásárlásból, mely csak 2 hétig felhasználható (remarketing csoda ötlet!) a szinte törhetetlen, mindig megbízható dobozaidban.

 

A hatékony marketing kulcsfontosságú

 Ha már megvan a tökéletes termék, amire méltán büszke lehetsz, a hatékony marketingterv megalkotása elengedhetetlen ahhoz, hogy eljuttasd azokhoz az emberekhez, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnák meg.

Kezdetben ijesztőnek tűnhet, de mint minden kihívás, ez is könnyebbé válik, ha kisebb részekre bontod és lépésről lépésre haladsz.

A legfontosabb kiindulópont például a célpiac meghatározása - a tizenéveseknek vagy az idősebb generációnak árusítanál? Jellemzően inkább férfiak vagy nők vásárolnák a terméked?

Ha ismered a célközönséged, akkor a marketing stratégiád is a célnak megfelelően alakíthatod ki.

 

Az írott, rendszeres tartalom rendkívül fontos

Ha már van elképzelésed a marketingstratégiádról és az áruházad alapvető mechanikájáról, akkor a tartalomra kell gondolnod - mind az írott, mind a vizuális tartalomra.

Először is, az online világban elengedhetetlenül fontos a perfekt szó szerinti tartalom, amely átadja az üzenetedet.

Ha egy praktikus terméket árulsz, azt gondolhatod, hogy az magáért beszél, de ha leadeket akarsz generálni és növelni az eladásokat, akkor ez sajnos nem ilyen egyszerű.

Minden bizonnyal szükséged lesz egy honlapra, termékleírásokra, esetleg egy "rólunk" oldalra, és talán még egy blogra is, ha helyet szeretne teremteni az iparági szakértelmed megosztására, és bizalmat szeretnél növelni...

 

A tökéletes csomagolás elengedhetetlen

Mi az első amit meglát az ember, mikor megrendelése után megérkezik a hőn áhított terméke?

Jól mondod, a csomagolás…

Ha a rendelt termék törötten, sérülten érkezik, akkor mindegy mi van a csomagban, vagy mennyire várta a vásárló…

Még a leghűségesebb, legnagyobb rajongók számára is esszenciális, hogy amit megrendelnek, épségben érjen hozzájuk. 

Tudnod kell, hogy mekkora dobozban küldd a terméked, mivel béleld ki. 

Törékeny a termék? Kell a csomagolásába esetleg páramegkötő szilikagél?

Szükség van extra biztonságra? Pántolószalag lesz a megoldás.

Kisméretű a termék mégis különleges figyelmet igényel? Lehet egy postásboríték elegendő lesz hozzá.

 

A sikerhez idő kell

Végül, de nem utolsó sorban fontos megjegyezni, hogy a sikerhez idő kell.

Nem valószínű, hogy az e-kereskedelmi üzleted egyik napról a másikra szenzációvá válik. Kemény munkára, elkötelezettségre és kétségtelenül rengeteg finomhangolásra lesz szükség a weboldaladon, a blogodon, termékeden, valamint annak csomagolásán mielőtt valóban tökéletes lesz a folyamat.

Ha követed az itt felvázolt lépéseket, akkor egy szilárd alapot kapsz, amelyre idővel egy sikeres online vállalkozást építhetsz.

Amiben mi a segítségedre lehetünk az a csomag A-ból B-be biztonságos eljuttatása. Egyedi csomagolási problémával állsz szemben? Keress bizalommal!

 

Sok sikert kíván a Delpack csapata! 

Árukereső.hu